sunnuntai 7. heinäkuuta 2013

Kesälomailuja !!

Ohoh! Kuten nähtävästi huomaakin, blogi on ollut reilulla tauolla! Mutta herätetäämpä se henkiin tällä lämpimällä ilmalla!

Minä, Jedi, päätin että alan itse kirjoittamaan blogiin. Piti vain puskea omistaja pois koneen äärestä. Ehkä sillä kun itse kirjotan tänne, saataisiin vähän enemmän mielenkiintoa blogin lukuun, olenhan muutenkin niin vastutamattoman mahtava koira staffi. (Eihän minua koiraksi voi sanoa, tai niin ainakin yksi omistajistani Noora sanoo, sillä hänen mielestä staffit ovat ihan oma lajinsa.)


Oma lajinsa tosiaan... Mitäs pidätte silmistäni?
Kuvassa muuten lussutan tyttöystävääni Aurinkotuolipatjaa


Mutta joo... kaikilla omilla laumanjäsenilläni on alkanut kesäloma. Itse en millään jaksa tehdä tuon kamalan kuumuuden takia mitään, pääasiassa pötköttelen sängyssä tai pihasohvan alla. Tuuletin tekisi kyllä terää, mutta ongelmana on vain se, että ne ovat hurjan pelottavia jopa tällaiselle karskille jätkälle!
Lenkkien pituudetkin ovat jääneet ehdottomasti pienemmiksi. Lössähdän aina jonnekkin varjoiseen paikkaan ja en ihan helpolla liiku siitä minnekkään. On se helppoa niille kaikille joilla ei ole sellaista mustaa tiheää asua päällä.


Minä ihan unenpöpperössä mökillä.
Huomasitteko kuinka paljon olen jo harmaantunut kuonostani?
5-vuottahan täytänkin jo lokakuussa, toiveena jotain ihania herkkuja!

Tämäkin kuva mökiltä, yhtä komeana kuten aina!


Mustasta tiheästä asusta tulikin mieleen... PUNKIT!! Ne tarttuvat muhun kiinni, vaikka myrkyt on tungettu niskaan ja hännäntyveen. Ja aina myrkkyjä laitettaessa stressikieleni lipoo huulia tiuhaan tahtiin, ja se on ollut turhaa, kun ei edes myrkyt tepsi :( 
Eräänä päivänä mun varpaan välissä oli paksu punkki ja se sattu, kun sitä otti pois! Toisaalta kiinnitin huomioni ihanaan herkkuun jota mami piteli käsissään sillä aikaa kun Noora-siskosein otti punkin pois nii se ei sattunut ihan niin paljon. On ne punkit tyhmiä otuksia!

Vaikka ilmat ovatkin liian lämpimiä minulle, en tykkää uida. Kahlaillu olen kyllä niin että vatsa kastuu, mutta sen syvemmälle en mene. Vedessä käynti ei ole ihan mun juttu. Suihkussa käyntikin on aivan KAMALAA! Mun pesuun tarvitaankin aina kaksi henkilöä, olen nimittäin liian kova vastus yhdelle lihasteni kanssa ;)


Siluetti kuva minusta kauniin ilta-auringon kanssa, 
toisaalta ei mua taaskaan kiinnostanut mitkään muut
kun Nooran kädessä olevat namit!


Enempää en jaksa kirjoitella vaikka olisikin kuinka paljon kesän tapahtumia, omia uusia mielipiteitäni ja ajatuksia kirjoitettavana, joten ensi kertaan, sillä ramaisee niin paljon että kömmin takaisin sänkyyn, tai sitten joudun raahautumaan lenkille!


Ja hei vielä loppuun, kertokaa että onko parempi, että kirjoittelen omasta näkökulmastani vai että omistajani kirjoittaisi? Ja ilahduttakaapa muutenkin minua kommentoimalla mitä ikinä keksittekin, niin että häntäni heiluisi lämpimän päivän keskelle!


Iloisen, märän ja lämpimän pusun kera terveisin Jedi MustaMakkara !! 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti